הסכם קניית סרטים בין חברת DVDMasterYashir (להלן 'החברה') ובין הקונה (להלן 'הלקוח')

 

1.      ניתן לרכוש כל סרט שליד/מתחת שמו/תמונתו מופיע כפתור אדום 'לקנייה' ואין כיתוב בחלון פרטי הסרט: "לא למכירה". בלחיצה על כפתור זה נפתח חלון עם פרטי הסרט. יש ללחוץ על כפתור 'לסל קניות' כדי להעבירו לסל.

 

2.      הסרט(ים) מתווספים לסל הקניות ובכל שלב ניתן לראות את הסרטים שבסל ואת סכום הביניים של הרכישה (בצד שמאל של המסך).

 

3.      כשהסל מכיל את הסרטים שברצונכם לרכוש, יש לעבור לסל הקניות על ידי לחיצה על לחצן צהוב 'לקופה/לסל'.

 

4.      יש להמשיך את התהליך 'לקופה' לעדכן כתובת למשלוח והמשך לתשלום.

 

5.      אמצעי התשלום הוא בכרטיס אשראי שפרטיו יעודכנו באתר מאובטח או באמצעות פייפאל בלבד.

 

6.      דמי טיפול ומשלוח:

1.      בארץ: דואר רשום - דמי טיפול ומשלוח 29.90 ₪ (ללא עלות ברכישה בסכום כולל של 350 ₪ ומעלה)

2.      לחו"ל: דואר Eco post למדינות נבחרות – קביעת דמי המשלוח תתבצע ידנית לאחר ביצוע ההזמנה!

          1. משלוח עד 4 סרטים (עד 5 תקליטורים)   – 79.90 ₪
          2. משלוח עד 8 סרטים (עד 10 תקליטורים) – 89.90 ₪
          3. מעבר לכך – מחיר המשלוח יחושב ויישלח ללקוח במייל לאישור.

 

3.      דואר שליחים/אקספרס : דמי טיפול/משלוח 79.90 ₪

 

7.      הבהרה בהמשך לסעיף הקודם: ההזמנה תישלח/תיאסף בפועל עם השלמת כול הפריטים שבה.

 

8.      בקניה מעל 350 ש"ח, לא יחויב הלקוח בדמי טיפול ומשלוח, פרט לדואר שליחים/אקספרס  או לחו"ל.

 

9.      ניתן לבחור בזמן הקניה לשלם בתשלומים ללא רבית בכרטיס האשראי:

a.      קניה בסכום מעל 250 ₪ : 2 תשלומים

b.      קניה בסכום מעל 450 ₪ : 3 תשלומים

c.      קניה בסכום מעל 700 ₪ : 4 תשלומים

d.      קניה בסכום מעל 900 ₪ : 5 תשלומים

 

10. חיוב הלקוח יעשה רק ביום משלוח ההזמנה בפועל, למעט המקרים הבאים:

 

1.      הכרטיס שנמסר הינו כרטיס חיוב (DIRECT).

2.      ברכישה בסכום כולל של למעלה מ- 800 ₪:  תחויב מקדמה ע"ס 50% במועד ההזמנה.

3.      הזמנה מיוחדת מחו"ל (סרטים בהזמנה מיוחדת מסומנים בכתום): תחויב מקדמה ע"ס 50% במועד ההזמנה.

 

11.  לאחר ביצוע הקניה ניתן יהיה לראות תחת 'סטטוס קניות' את מצב ההזמנה (בטיפול, נשלחה, נאספה וכו..)

 

12.  הזמנה אשר הלקוח רשם בהערות תנאים כגון: "אם חסר סרט ברצוני לבטל את כול ההזמנה", "ארצה לשלם במזומן/או בכרטיס אשראי אחר כשהסרטים יגיעו" לא תטופל. הלקוח יראה בחלון ההזמנה שלו שורה "בעיה קטנה" ופירוט אופי הבעיה שבהזמנה.

 

13.  עם משלוח ההזמנה, יקבל הלקוח דוא"ל עם פרטי המשלוח, כולל לינק ישיר לאתר דואר ישראל, דרכו יוכל לראות את מצב דבר הדואר בכל עת.

 

14.  כמו כן, יוכל הלקוח לראות את מצב דבר הדואר בלחיצת כפתור 'בדוק את מצב דבר הדואר' תחת כפתור 'סטטוס קניות'. מומלץ לבדוק זאת מעת לעת לאחר המשלוח, היות וקורה לפעמים שהחבילה כבר מוכנה לאיסוף מהסניף אך מסיבה כלשהי ההודעה על כך לא מגיעה ללקוח.

 

15. מועד משלוח ההזמנה המשוער הינו 10 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה (שאינה כוללת סרטים בהזמנה מוקדמת או מיוחדת מחו"ל) בתנאי שפרטי כרטיס האשראי אושרו על ידי חברת האשראי. יחד עם זאת ישנם מקרים שאינם בשליטת החברה, במצב בו קיים מחסור זמני של כותר או עיכוב מהמפיצים. במקרים אילו ועל פי החלטת החברה, ישלחו הסרטים הזמינים תוך 10 ימי עבודה או כמה ימים אחרי, כאשר שארית ההזמנה תישלח מאוחר יותר - ללא חיוב בדמי משלוח (אלא אם ההזמנה פוצלה לבקשת הלקוח).

 

16. בהמשך לסעיף 13: אם הסרט שהוזמן מיובא מחו"ל (שמו צבוע בכתום בפירוט ההזמנה), מועד האספקה המשוער הוא 4-8 שבועות, אם כי ברוב המקרים הוא קצר יותר.

 

17.  אם ביו הסרטים שהוזמנו, ישנם כאלה שמועד ההפצה שלהם הוא מעבר למועד האספקה המשוער (למשל: 'הזמנה מוקדמת' של סרט) הלקוח יכול לפצל את ההזמנה (על ידי סימון במקום המתאים) ולקבל את הסרטים הזמינים מוקדם יותר. במקרה זה ישלם דמי טיפול ומשלוח על כל אחד מהמשלוחים, אם סכום כל משלוח אינו עולה על 350 ש"ח.

 

18. בהמשך לאמור בסעיף הקודם, אם הלקוח בחר לקבל את כל הסרטים במשלוח אחד, ההזמנה תישלח לערך תוך 7 ימי עבודה מיום הפצת הסרטים שבהזמנה המוקדמת. במקרה כזה יתכן שהסרטים הקיימים ביום ההזמנה לא יהיו כבר במלאי במועד זה. יחד עם זאת לחברה הזכות לפצל את ההזמנה, לשלוח את הסרטים שבמלאי מוקדם יותר זאת ללא חיוב נוסף בדמי משלוח באספקת הסרטים שנותרו.

 

19. יתכנו מקרים שסרט המוצא למכירה (רשימת הסרטים למכירה מגיעה מהמפיצים) לא יסופק על ידי המפיץ בגלל מחסור אצלו (לרוב איננו מקבלים עדכונים מהמפיצים), בזמן סביר אם בכלל. במקרה זה תשלח הודעה ללקוח וקניית הסרט תבוטל.

יחד עם זאת, סרט במחסור זמני יישאר בהזמנה פתוחה וישלח ללקוח ברגע שיגיע אלינו, אלא אם הודיע הלקוח בזמן שאינו

 מעונין יותר בסרט.

 

20.  סרט שמחירו במבצע, הכוונה היא 'עד גמר המלאי' אצלנו או אצל המפיץ. לחברה הזכות לבטל את מחיר המבצע בכל עת גם לגבי סרטים שכבר הוזמנו על ידי הלקוח במחיר המבצע. הודעה תשלח ללקוח בעניין וזכותו לבטל את הזמנת הסרט.

 

21.  עטיפה קדמית ואחורית של סרט המוצגת באתר היא להמחשה בלבד ואינה מייצגת בהכרח את העטיפה על הסרט שהלקוח רכש. ישנם מקרים שעטיפה המוצגת באתר היא עטיפת הסרט בחו"ל והיא שונה מהעטיפה של הסרט הנמכר בישראל.

 

22.  סרטים מהשכרה או סרטים במחיר מבצע, שבמקור הכילו 2 דיסקים יכולים להימכר במהדורת דיסק בודד שהוא דיסק הסרט בלבד. אם חשוב ללקוח לקבל את המהדורה המקורית יש לבדוק את הדבר לפני הקניה.

 

23.  סרט הנמכר 'מהשכרה' (משומש), אין הבטחה שיגיע עם העטיפה המקורית אלא העתק צבעוני שלה מודפס באיכות טובה. אם הלקוח אינו מעונין בסרט משומש ללא עטיפה מקורית עליו לציין זאת בהערות בזמן הרכישה.

 

24.   "מהדורה מוגבלת" – המצוינת בתיאור הכותר, זו מהדורה שהודפסה בכמות קטנה על ידי המפיצים או בעל הזכויות בשיטת צריבה שהיא מקורית שמגיעה באריזה מקורית. גרסה סטנדרטית של סרטי DVD שמוכרים היא שיטת Glassmaster שמחייבת הדפסות של כמות עותקים גבוהה שלא תמיד משתלמת. זאת לעומת שיטת צריבה  המודפסת  על כל כמות אפשרית לפי החלטת המפיץ. בשיטה זו משתמשים כיום בכל העולם בגרסאות מוגבלות. DVD כזה מגיע חדש, וארוז באריזתו המקורית מהמפיץ.

 

 

25.  כל סרט שנמכר, אם נמצא לא תקין, והלקוח פירט את אופי הבעיה (לא עולה, נעצר/קופץ בדקה מסוימת או פרק מסוים) יוחזר אלינו באחריות הלקוח (דואר רשום או ידנית) ואנו נזמין סרט תחליפי כאשר כל המשלוחים יהיו על חשבוננו והלקוח יזוכה על דמי המשלוח חזרה ששילם.

 

26.  בהמשך לסעיף הקודם, יובהר שעל פי מדיניות המפיצים, אפשר להחליף/להחזיר סרט שאריזתו נפתחה, רק אם נמצא פגום.

 

27.  במידה ולא נשיג סרט תחליפי תהיה ללקוח זכות לקבל זיכוי על הסכום ששולם.

 

28.  יצוין שבשום מקרה לא תהיה החזרה כספית בכל צורה שהיא ללקוח אשר שילם מראש על הקניה במזומן או בצ'ק. במקרה זה יינתן ללקוח זיכוי לקניה הבאה. אם זאת הלקוח יכול לקבל החזר כזה אם הגיע למשרדי החברה.

 

29.  בהמשך לסעיפים 24,25 אין להחזיר מוצר לחברה ללא אישור. משלוח אל החברה לא ייאסף מהדואר אלא אם אושר מראש. זאת כי ישנם מקרים שהסרט תקין מבחינת מהדורה/אזור/תרגום, הלקוח לא שם לב לכך, וניתן לפתור את הבעיה במייל או בשיחה טלפונית.

 

30.  החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר שייגרם ללקוח כתוצאה מהרכישה שביצע או משימוש ו/או הסתמכות על מידע המופיע באתר או בסרט שרכש ובכלל זה איכותו/תוכנו, וכמו גם אי אספקת ההזמנה או חלקה מכל סיבה שהיא, גם אם לא הודיעה על כך ללקוח. מוסכם שהחברה איננה חייבת לפצות בגין נזקים האמורים לעיל ו/או כל נזק המהווה פגיעה בהנאה ו/או ברגשות ולא תוכל להטען טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כזו כנגד החברה.

 

31.  בהמשך לסעיף 25 יצוין שאחריות החברה כלפי הלקוח מוגבלת להחלפת/החזרת מוצר פגום או להחזרת מוצר שלא נפתח וארוז בעטיפתו המקורית, מכל סיבה שהיא תוך 14 ימי עסקים מיום רכישתו וקבלת זיכוי או החזר כספי מלא ללא חיוב 5% מערך העסקה המותר על פי חוק. זאת על פי 'תקנות ביטול עסקה' בחוק הגנת הצרכן תיקון מיום 14/12/2010

 

32.  בכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לשרות לקוחות: 09-7652392              ימים א',ג',ה'      10:00-14:00 (לא כולל חגים וערבי חג)

 

או בדואל:          service@dvdmasteryashir.co.il